torsdag den 12. december 2013

“Presents are made for the pleasure of who gives them, not the merits of who receives them.”

Her i julen er der en ekstra god grund til at holde øje med bloggen. I kan nemlig være heldige at vinde en ekstra julegave!

Da det skal være en overraskelse siger jeg selvfølgelig ikke, hvad gaven er, men jeg lover at alle kan bruge den - store som små - unge som knapt så unge!

Fra og med den 20. december kommer der en lille ekstra julekalender, der skildrer julebegivenhederne i Sakskøbing Rideklub. Udover de hyggelige historier vil der være mulighed for at deltage i en konkurrence, hvor der vil blive trukket lod blandt dem, der svarer rigtigt...
 
Så husk at holde øje, jo flere der er med jo sjovere er det - og det kunne jo være dig, der vandt!

Hermed vil jeg blot ønske jer en forsat rigtig glædelig december, jeg håber I alle nyder den lige så meget som jeg.

Julehilsner fra Sabrina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar