tirsdag den 24. marts 2015

"It's all about happy endings!"





Natten til den kommende søndag skal vi atter stille urerne frem til sommertid igen, og så kommer vi skridtet nærmere de lyse sommeraftener. Derfor var det i går også sidste wellnessaften i denne sæson, og rygtet havde, i de sidste uger op til, gået på, at der i hvert fald ikke kom til at mangle kage til de fremmødte.
Måske var det derfor, at der i går var hele tolv fremmødte ekvipager, eller også var det simpelt fordi, at opbakningen til disse hyggelige mandage hele sæsonen har været rigtig stor, og at der i går aftes skulle suges det sidste ud af det.
Foruden ekvipager i alle aldre og størrelser, var der også enkelte, som havde ladet hesten blive hjemme, men alligevel var mødt op for at bidrage til en hyggelig aften!
For mit eget vedkommende var det i går min første wellnesssaften i denne sæson, jeg har brugt samtlige mandage hele vinteren på at gå til teori i "duelighed i navigation, søsikkerhed og sejlads", og da det nu var overstået, havde jeg glædet mig til at tage babyhesten med til wellness!
Efter at stearinlysene hele vejen rundt på barrieren var pustet ud, og hestene var sadlet af, mødtes vi alle endnu engang til hygge i tutten! Rikke havde lovet kvajekage, og foruden hende havde Lillian og Bende også bagt til den helt store guldmedalje! En kæmpe succes! Sabrina og jeg takker rigtig mange gange for utrolig meget lækker kage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar