mandag den 2. september 2013

“Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting”


Jeg har taget et meget stort og hårdt valg i mit liv. Jeg har valgt at sige min boks på Sakskøbing Rideklub op, hvilket betyder at den sidste chance der var for, at jeg ville blive i heste-verden er død. Det er et meget hårdt valg, og jeg har valgt at trække det ud i mange måneder, for at det ikke skal være lyv. Jeg ønskede inderligt ikke at tage det valg. Jeg valgte at sælge min hest i midten af juni måned, og har haft boksen stående tom lige siden, hvilket vil sige 2 ½ måned. Jeg tror at jeg inderst inde havde en forventning om, at jeg bare kunne beholde den, og så ville alt være som normalt. Men alt er jo ikke normalt når der ikke står i hest i boksen, hvilket vil være det mest almindelige når det er en boks. 

Sakskøbing Rideklub har været som mit andet hjem, og jeg har brugt alle mine eftermiddage, mine weekender og mine ferier på stedet. Opstalderne på SAR har været som en anden familie.
Jeg skylder Sakskøbing Rideklub den største tak der findes. Deres store opbakning har givet mig selvtillid og troen på mig selv, hvilket har resulteret i at jeg har kunne ride landsstævner på min pony, fordi at jeg har troet på mig selv når andre har gjort det. Jeg har haft nedture, men er altid kommet tilbage i sadlen igen, fordi at jeg havde de bedste mennesker omkring mig. Jeg har haft nogen af de mest fantastiske og smukke oplevelser med heste. Disse oplevelser havde jeg aldrig formået at få, hvis ikke jeg havde haft en team som SAR i ryggen på mig.

For at være ærlig er det ikke ridningen jeg vil savne mest, men derimod Sakskøbing Rideklub og de dejlige mennesker omkring stedet, som gør et fantastisk stykke arbejde, og som ikke får det af vide ofte nok. For mit vedkommende findes der ikke nogen bedre rideklub end SAR, og jeg tror at man skal lede meget langt for at finde så engageret mennesker, som der findes i SAR. Hvis jeg nogensinde får hest igen, så findes der kun et ordentlig sted for mig - og det er SAR. 

Som overskriften siger, så vil jeg ikke sige farvel, for jeg har i hensigt aldrig at glemme Sakskøbing Rideklub,  for de vil altid være i mit hjerte, som en del af min familie <3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar