mandag den 13. oktober 2014

"Better late than never..."

Puha... Tiden går stærkt... Jeg kan se, at der ikke har været noget nyt her på bloggen siden distriktsmesterskabet, og det er da for dårligt. Jeg vil undskylde med studietur, 18-års fødselsdag, kørekort, skole osv., men nu skal I ikke snydes mere - det er efterårsferie, så jeg har jo masser af tid.
Det er jo ikke fordi, der ikke sker noget i Sakskøbing - nok nærmere fordi, der sker lidt for meget, til at vi kan nå at skrive det hele ned ;-)

Sikke ellers et fantastisk efterår vi har lagt ud med - jeg har redet udendørs i t-shirt her helt ind i oktober måned og det har været SÅ lækkert vejr! Ingen tvivl om hestene også nyder de stadig lange folddage, og vinteren bliver altså langt mere overskuelig, med sådan et efterår.

På onsdag krydser et par bilfulde snakkehoveder Storebælt, og tager turen til Odense for at overvære årets JBK, og jeg kan da godt afsløre, at jeg er lidt misundelig over at jeg ikke er en af dem, der bl-a- skal overvære fantastiske Valegro i aktion. Jeg glæder mig til at høre om turen!

På søndag skal der afholdes et vaskeægte gammeldags pløjestævne på Kjeldmosegaard. 11 spand (så vidst jeg husker) kommer der, og pløjer løs på Bjarnes mark bag foldene. Tilskuere er selvfølgelig mere end velkomne - jeg glæder mig i hvert fald til at se det, og jeg tror også, jeg lokker mine gamle bedsteforældre med ;-) I forbindelse med dagens aktiviteter er der selvfølgelig fællesspisning - det er klart. Intet arrangement uden mad!

Og wellness er startet igen! Så kig gerne forbi hver anden mandag til en omgang ro i sjælen efterfulgt af gang i snakketøjet i Tutten - tjek evt. vores nye kalender ved tvivl :-)

Det var alt for nu - håber dem, der har ferie nyder den, og andre får nogle fornøjelige arbejdsdage!

Efterårshilsner fra Sabrina :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar