onsdag den 30. oktober 2013

“Education is the ability to listen to almost anything without losing your temper or your self-confidence.”

I lørdags have vi fint besøg af den internationale dressurdommer Susanne Baarup. Pr. 1. juli blev Susanne international 5* dressurdommer og hun er dermed sammen med Leif Tjörnblad en af Danmarks eneste 5*dressurdommere. 5*-dommere kan dømme de højeste dressurklasser, som OL, VM og EM for seniorer.

Susanne kom lørdag morgen, hvor hun spiste morgenmad i Cafetutten inden det gik løs med den første rytter, som tilfældigvis var mig! Susanne kom med nogle rigtig gode nye indspark, som jeg glæder mig til at arbejde videre med fremover.
    Resten af dagen var jeg så heldig at få lov at skrive kommentarer til de andre ryttere. Det var en utrolig lærerig oplevelse og jeg syntes det var utroligt interessant.

Susanne er utroligt dygtig og super diplomatisk i sin måde at undervise på, og hendes kompetencer rækker helt fra unge heste til mere erfarne.

Udover en lærerig dag var det også rigtig hyggeligt. Flere havde opstaldet deres heste i vores udebokse og sat dagen af til hygge og godt selskab. Også ryttere uden heste var mødt op for at få lidt nye indspark og bidrage med god stemning.
    Som prikken over i´et havde Bende lavet flæskesteg, og frokostpausen blev brugt på snak og hygge over det udsøgte måltid.

Alt i alt var det en fantastisk dag, som i den grad blev nydt. Hvis nogle kunne tænke sig at være med næste gang, kommer Susanne igen i løbet af foråret.

Jeg håber I alle nyder det fantastiske efterårsvejr (udover stormen, som jeg ikke håber har raseret alt for meget rundt omkring).

De kærligste hilsner
Sabrina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar